• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası

Teşekkürler "KEMAH"

21 Nisan Cuma Cuma günü şehitlerimiz için Gülabibey Camiinde Mevlüt okuttuk ve ardından Hamam Cafe’de ilçe Kaymakamımızın verdiği öğle yemeğinde Kurum Amirleri, Sivil Toplum örgütleri ile bir araya geldik.

Necatibey İlk Öğretim Okulunda öğrencilerimize hediyeler dağıttık ve ardından “Z” Kütüphane açılışı yapıldı. İlçe milli eğitim müdürü dernek başkanımıza plaket takdim ettiler.

AYEDER
Yönetim kurulu ile birlikte akşam yemeğinde belediye sosyal tesislerinde bir araya geldik..

Cevdet Kolak Kapalı Spor salonunda hemşerilerimizle birlikte sıra gecesi etkinliği düzenlendi.

ERT Televizyon Kanalında Kemah Belediye Başkanı Osman Kemal ASLAN, Kemahlılar Dernek Başkanı Mehmet ORAL, Kemahlılar Derneği Kadın Kolları Başkanı Betül GEZGİN, Semih PEKER’in sunduğu “Haberiniz Olsun” programına katılarak Kemah’ımızın, Dernek faaliyet ve etkinliklerimizin tanıtıma imkanı bulduk.

Kemah Öğretmen evi Sultan Melik Sosyal Tesislerinde Erzincan Vali Yardımcısı Dede Musa BAŞTÜRK, İl Jn. Alay Kom. Vekili ve misafirlerimizle kahvaltıda bir araya geldik.

Kemah’ın ve Kemahlıların vefa göstergesi olarak Şehit Binbaşı Yılmaz Tankül’ün adının yaşayacağı parkın açılışını yaptık. Buraya katkı sağlayan hayırseverlerimize teşekkür ediyoruz.

Protokol üyeleri ve öğrencilerimiz ile birlikte sancektepe’de gerçekleştirdiğimiz ağaç dikme ve uçurtma şenliğini çoşkulu bir kalabalıkla gerçekleştirdik.

İlçe Jn. Kom. Öğlen yemeğinde askerlerimizle bir araya geldik ve ardından Şöhretler maçı yaptık.. Kemah K.Y.K müdürlüğünün vermiş olduğu akşam yemeğine katıldık..

Gülabibey cami önünden Sancaktepe’ye fener alayı ile birlikte yürüyüş yaptık.Yürüyüşün ardından havai fişek gösterisi eşliğinde gökyüzüne dilek fenerlerini bıraktık.

Pazar sabahı Belediye Sosyal Tesislerinde kahvaltı yaptıktan sonra 23 nisan bayramı çelenk koyma ve Necatibey İlk Öğretim okulunda hazırlanan etkinliklere katılım sağladık..

Bu etkinlikler süresince katılan hemşerilerimize, kurum amirlerimize, sivil toplum örgütü temsilcilerine, siyasi parti ilçe başkanlarına ve bütün Kemah halkına teşekkür ediyorum.

Mehmet Oral

Öğretmen evi müdürü Orhan ÇUKADAR

Kemahlılar Dernek Başkanı
Mehmet ORAL

Paylaş |                                         Yorum Yaz - Arşiv   547 kez okundu